HP Servis Hizmetleri

HP’nin uçtan uca tüm donanım ürünlerine servis hizmeti verme yetkisine sahip partner kuruluşuyuz. HP markalı ürünlerinize Türkiye’nin 7 bölgesinde ve 81 ilinde servis merkezi ağımızla HP garanti hizmetleri veriyoruz. HP yetkili servis merkezleri ile HP’nin global hizmet standartlarına uygun garanti hizmetleri sunuyoruz. Bizden, kurumunuzun ihtiyacına özel standart veya genişletilmiş ürün garanti hizmetlerini dilerseniz kendi yerinizde dilerseniz yetkili servis merkezlerimizde alabilirsiniz.

İş kritik sistemlerinizle ilgili garantinizin kapsamına giren tüm arıza kayıtlarınızı Normdata yetkili servis merkezlerimizde güvenle açabilirsiniz. HP donanım ürünlerinin garanti hizmetlerinde ServiceOne Expert Partner özelliğimiz sayesinde en kapsamlı servisi en ekonomik şekilde alır, garanti dahilinde olanlara ücret ödemezsiniz.

Bu hizmetlerimizden faydalanmak isterseniz HP markalı ürünleriniz için telefon ya da e-posta yoluyla bizlere ulaşıp arızalı ürünlerinin model ve seri numara bilgisini iletmeniz yeterlidir. Uzmanlarımız sizinle en kısa sürede arızalı ürünün garantili olup olmadığını, garantisinin ne zaman sona ereceğini ve garanti seviyesi bilgisini paylaşacaktır. Ürün garantili ise gerekli servis kaydınız hemen açılacak ve garanti seviyesine uygun şekilde arızalı ürün onarımı ya da değişimi yapılacaktır. Ürününüzün garantisi sona ermiş ise, ekspertiz işlemi yapılarak teklifinizi hızla hazırlanacaktır. Sizden alınacak onay doğrultusunda ise gerekli onarımlar en kısa sürede gerçekleştirilerek tam memnuniyetiniz sağlanacaktır.

HP Servis Seviyeleri

1. NBD (Next Business Day): Olası arıza durumunda ürününüze ertesi iş günü müdahale edilip problem belirlenecektir. Bu hizmet mesai saatleri dahilinde (5X9) geçerlidir. Hafta sonları ve tatil günlerini kapsamaz. Yedek parça stoklarda varsa arızalı parça değişimi hemen gerçekleştirilir, aksi halde siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır.

2. 7x24 4h.Response: Olası arıza durumunda ürüne 4 saat içerisinde müdahale edilip problem belirlenir. Hizmet kapsamında tatil günleri dahil 7 gün 24 saat servis verilmektedir. Yedek parça stoklarda varsa arızalı parçanın değişimi hemen gerçekleştirilir. Yok ise siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır. 1 No’lu servise göre yedek parça havuzu çok daha geniş olması nedeniyle stoktan hızlı temin ihtimali daha yüksektir.

3. 7x24 6h.CTR(Call to Repair): Arıza durumunda 6 saat içerisinde onarım gerçekleştirilir. 7 gün 24 saat hizmet verilmektedir. İhtiyacınız olabilecek yedek parça her zaman stokta tutulur.

4. 7x24 4h.Response Proactive: 2 No’lu servise ilave olarak her 3 ayda bir performans ve problem teşhisi raporlaması hazırlanır ve size sunulur. Sistem iyileştirmeleri ve erken problem teşhisi gibi hizmetleri kapsar. Yedek parça stoklarda var ise arızalı parça değişimi hemen gerçekleştirilir. Yok ise siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır.

5. 7x24 6h.CTR Proactive(Call to Repair): 3 No’lu servise ilave olarak her 3 ayda bir performans ve problem teşhisi raporlaması hazırlanır ve size sunulur. Sistem iyileştirmeleri ve erken problem teşhisi gibi hizmetleri kapsar. Olası sorun önceden teşhis edilip gerekli değişim gerçekleştirilir.

Neden HP Garanti Paketi (Care Pack) Hizmetlerini Öneriyoruz?

1. Maliyet Avantajı

Operasyonunuza uygun HP garanti paketlerini kullanarak ürününüzün garanti seviyesini nasıl genişleteceğinizi veya uzatabileceğinizi kolaylıkla seçebilirsiniz. Toplam bakım maliyetlerinizi düşürürsünüz.

2. Alternatifli Seçenekler

Ürününüzün standart garantisini ister ilk ürün temininde, isterseniz bitmesine yakın ya da bittikten kısa bir zaman sonra uzatabilirsiniz. Bu seçenekler haricinde garanti uzatımı talep ederseniz de özel kontratlar ile ürünlerinizin garantilerini uzatabilirsiniz. Sistem odası ürünleriniz için ihtiyaçlarınıza göre HP Care Pack paketleri alabilir veya HP servis kontratları yapabilir, tüm destek süreçlerinizi Normdata’ya bırakarak tamamen işinize odaklanırsınız.

3. Risklerinizi Minimize Edin

Kullanmakta olduğunuz ürünlerinizin garantilerini uzatarak, donanım arızalarına karşı riskleri minimum seviyeye indirirsiniz. Böylece arızalı parçanın temin edilememesi, yüksek servis hizmeti ücreti ve temin süresi gibi sorunlarla uğraşmak zorunda kalmadan çalışmanın avantajlarını yaşarsınız.

4. Tek Noktadan Servis ve Garanti Yönetimi

Sistem odanızın envanterinden her an ilk günkü performansı alır, ürünlerinizin yaşam döngüsünün raporlanması yükümlülüğünü Normdata uzmanlarına bırakırsınız. Ürünlerinizin arızalanarak riskin gerçekleşmesi durumunda bize sadece bir telefon ya da e-mail ile ulaşır, gerekli tüm onarımı tek noktadan alma ayrıcalığını yaşarsınız.

Bizimle çalışmak ister misiniz?

Whatsapp linki üzerinden bize hızlıca ulaşabilirsiniz.

Bize Ulaşın